Saturday, January 16, 2010

Reminds me..

This old dude reminds me of my mulah nini dulu =s
dulu wah.. Nini ku ani slalu marahi aku pasal over-feeding burung acang di rumah! Haha dulu atu, banyak burung acang trabang2 di rumah ah. Nini ku ani usul nya suka banyak burung ah. Yatah ia buat rumah burung but not just any ordinary bird house. Bukan yang damit2 sangkar basi ah. Nini ku buat basar wah! Looks like a human house but the only difference is the door size lah haha mcm a playboy mansion but the burung acang version hahaha
anyway, ia pagi2 slalu bagi burung acang makan. Satu baldi basar atu stock nya. Time ia bagi atu, byk burung ah turun. Feels like mcm you see in movies yg byk burung at the parks ah hehe siuk jua lah.. Slalunya aku betapuk dlm rumah, liat2 nini dari tabuk. Udah ia abis bagi makan n masuk rumah, aku lari kluar n bagi makan for second round durang haha
then tarus2 lah ada urang teriak jangan bagi makan burung atu. Aku tarus lah lari tempiaran haha
rupanya nini nyubuk dari tabuk pasal ia tau aku slalu bagi makan slapas ia ah hahaha
i miss you ni.. Hopefully nini di tempatkan arah urang2 yang beriman apa =)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More