Monday, December 31, 2007

End of 2007

.Empire pictures.
so here's are some of the empire pictures that amar took yesterday.. i didnt take any pictures cause my mobile was really2 low batt banar.. hmphf~






P/S: to Amar and Lim = firm eh... firm!! ahahaha eh yellow models?! aku punyaaaaaaaa!!! ahahaha

.Futsal Crazy.
Went out with Daus.. just had some futsal friendlies arah JKR..
The crazy thing about futsal is.. pandai2 bah turun eh...
c daus tu mbari sasak...

Tym sebelum main atu.. it was me, daus and three other unknown guys..kami lima2 ani nda mau jadi keeper bah.. ytah cni...

Aryf: Bah mun nda mau jadi keeper sorang2, main beSAM sja.. siapa nyalat ia jadi keeper..
Daus: bah.. cani ni.. kamu semua warna itam.. ia (AryF) warna putih..
*semua beSAM*
AryF: *warna putih* baieeee!!! (kna tipu kuuuu..pikir kan se-team)

haha mbari sasak.. nda ku caya ko lagi daus ahaha.. nasib jua aku andal jadi keeper haha.. the other 3 atu mbari sasak.. tahan2 durg bah d atas ah... awal2 ani nda mau jadi keeper pasal pikir andal durg ani.. panyaaaaa udah durg telapas bula, durg biar kan.. nda turun bah kan mendangani aku n c daus.. gila eh.. mabri stress wah yo... nda baik bah stress2 ani.. capat tua ku nie!!! ahahahh

.Welcome home.
Our fren wafiy.. or shud i say Haji wafiy came back from Hajj.. hahaha kna panggil Haji udah.. bukan wafiy ahhaah nway, congrats man!!



so nway, we went out though.. ia lanja aku and daus makan Dim Sum and makan d Ideal... wahahah nyaman eh makanan ah... tau knapa nyaman?.. pasal nya ia free ahahaha =D

.Team Nini Vs. PIP.
ada blawan bula d padang nursing.. nda ku tau ah yg PIP atu yg under berapa.. aku dtg tym half-time.. siuk plang main tp yg panatnyaa aku main CENTRE-BACK... nda buleh jadi ni.. dari stiker ke defend.. gila eh ahaha aku lagi pakai jersey 9.. nada ngam eh!! ahahaha nway, we won 2-1 =)
tp.. durg mau rematch lagi esukk... hmphf~


.New Years Celebration.
looks like im having a new years celebration d rumah.. Kawan tak de pasal sorang2 bz.. or i think durg bz hehe..Gf tak de pasal aku nda kana guna *hint2* haha..so solution nya.. BBQ sma family ahahha nyaman makanan tadi atu eh... makan ayam, udang n stuff... tau pasal apa nyaman? pasal ia free lah ahahha =D


----------------------------------------------------------

hmmm.. dunno what ah but its a bit oryt lah to end the 2007..
accomplishments for the year... not much but at least i did the necessary ones.. which is to get into UBD.. dun have any resolutions though.. maybe i shud start one next year.. hmmm

... Goodbye 2007, helloooooooo 2008 ...
... AryF ...
... 14 ...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More